Niekuomet nemanyk, kad esi dvasiškai menkesnis, ne toks sumanus kaip kiti. Nesvarbu, ką kiti sakytų apie tave, ką tėvai ir mokytojai jaunystėj tau yra įkalbėję, venk turėti sieloj klaidingą savo įsivaizdavimą. Tvirtai laikykis tik savo pavyzdinio paveikslo, ne tokio, koks esi, bet tokio, koks turėtumei būti, kokį Kūrėjas tave regėjo, kai siuntė į šį gyvenimą.
Jūsų dėka mes remiame:
Jei tau sunku - nelik vienas.
Pokalbis padeda.
Knygas gera skaityti...
Visos knygos
"Iniciatyvioji pardavimo vadyba" - kaip vadovauti, motyvuoti ir pirmauti.
Nors daugelis pardavimo vadybininkų įvykdo savo įplaukų planus, suburia tvirtas komandas ir mėgaujasi pelninga karjera, visa tai jiems atsieina daug pastangų! Vadybos išmanymą jie pakeičia ilgomis darbo valandomis, dažnomis kelionėmis ir nuolatiniu stresu.
Pardavimo plėtros specialisto W. Millerio teigimu, daugelis pardavimo profesionalų grįžta prie reagavimo principų ir dėmesio sutelkimo į klientą įgūdžių, kurie juos padarė gerais pardavėjais, užuot pasinaudoję iniciatyvumo metodais ir dėmesio sutelkimo į žmones įgūdžiais, kurie juos būtų pavertę puikiais vadovais.
Koks skirtumas? W. Milleris teigia, kad puikūs pardavėjai moka išklausyti, įsijausti, derėtis ir baigti sandorius. Kita vertus, sėkmingai dirbantis pardavimo vadovas turi kurti darbo vietos principus ir darbą pavesti atlikti kitiems. Tam reikia mąstyti apie ateitį, kelti uždavinius, nustatyti standartus, motyvuoti ir instruktuoti.
Knyga „Iniciatyvioji pardavimo vadyba" išmokys šių naujų įgūdžių. Tai praktinis darbo organizavimo ir didesnės sėkmės pasiekimo mažesnėmis sąnaudomis vadovas.
Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.
Šiuo metu įvertinimų nėra.Skaitytojų vertinimai
Labai patiko
Patiko
Nepatiko
Patiko