Tai, ką tu suvoki, pereina per tavo gyvenimo, tavo patirties, įsitikinimų ir tavo vertinimų filtrą. Apsidairydamas aplinkui tu matai ne egzistuojančią tikrovę, o tą, kurią pasirenka ir priima TAVO pojūčiai. Tai, kas tinka TAVO minčių sanklodai, ką leidžia TAVO tikėjimas ir ką geba pajusti TAVO jausmai. Būk tikras, kad šalia tavęs sėdinčiojo filtras visiškai kitoks, tad ir jo supratimas, jo aiškinimas bus kitoks negu tavo. Taigi, kuris iš jūsų galėtų tvirtinti, kad būtent jo nuomonė yra vienintelė teisinga?
Jūsų dėka mes remiame:
Jei tau sunku - nelik vienas.
Pokalbis padeda.
Knygas gera skaityti...
Visos knygos
Tai jau ketvirtasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas.
Vadovėlis išsamiai nagrinėja visas pagrindines marketingo temas, įeinančias į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje. Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais.
Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.
Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.
Šiuo metu įvertinimų nėra.