Visos knygos

Tai jau ketvirtasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas.
Vadovėlis išsamiai nagrinėja visas pagrindines marketingo temas, įeinančias į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje. Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais.
Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.

Skaityti daugiau... Skaityti mažiau

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (0)

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.
shopping_cart Krepšelis (0)

Pagauk prasmingą mintį

Tai, ką tu suvoki, pereina per tavo gyvenimo, tavo patirties, įsitikinimų ir tavo vertinimų filtrą. Apsidairydamas aplinkui tu matai ne egzistuojančią tikrovę, o tą, kurią pasirenka ir priima TAVO pojūčiai. Tai, kas tinka TAVO minčių sanklodai, ką leidžia TAVO tikėjimas ir ką geba pajusti TAVO jausmai. Būk tikras, kad šalia tavęs sėdinčiojo filtras visiškai kitoks, tad ir jo supratimas, jo aiškinimas bus kitoks negu tavo. Taigi, kuris iš jūsų galėtų tvirtinti, kad būtent jo nuomonė yra vienintelė teisinga?

K.Alvtegen "Tikėtina istroija"

Skaitytojų vertinimai

Mergina, kuri užkliudė širšių lizdą

Labai patiko

2012 vasario 5

Petras Pirmasis I, II-III

Labai patiko

2012 balandžio 24

Karalienės sesuo (kišeninis f.)

Labai patiko

Pati geriausia P.Gregory knyga. !

2012 vasario 5

Tūla

Patiko

Taip, sunku šią knygą skaityti, bet pe...ės istorija sovietinės epochos fone...

2013 rugsėjo 10

Neringa

Labai patiko

Geriausias „Neringos“ leidimas, iš Sutkaus trijų.

2015 rugsėjo 11