Niekuomet nemanyk, kad esi dvasiškai menkesnis, ne toks sumanus kaip kiti. Nesvarbu, ką kiti sakytų apie tave, ką tėvai ir mokytojai jaunystėj tau yra įkalbėję, venk turėti sieloj klaidingą savo įsivaizdavimą. Tvirtai laikykis tik savo pavyzdinio paveikslo, ne tokio, koks esi, bet tokio, koks turėtumei būti, kokį Kūrėjas tave regėjo, kai siuntė į šį gyvenimą.
Jūsų dėka mes remiame:
Jei tau sunku - nelik vienas.
Pokalbis padeda.
Knygas gera skaityti...
Visos knygos
Daugelis įmonių susiduria su klausimu: „Kas vagia mūsų klientus? Kodėl tai vyksta? Kaip tai galėčiau sustabdyti?"
„Kas pavogė mano klientą?" pateikia atsakymus.
Tai vadovas, kaip suplanuoti ir įgyvendinti klientų patikimumo skatinimo procesus, kurie paremti tais dalykais, kurių tikrai nori klientai.
Autorius remiasi IBM patirtimi ir atskleidžia kaitos procesus kliento akimis, parodo tikruosius variklius, kurie pritraukia klientus, padeda įmonėms nukreipti investicijas klientų lojalumui skatinti.
Thomsonas nuosekliai aiškina, kaip sukonstruoti visą, kliento poreikius tenkinančią, sistemą, taip pat ir kaip išvengti kliūčių.
Vidutinis įvertinimas: Vidutinė
Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.
Šiuo metu įvertinimų nėra.Skaitytojų vertinimai
Vidutinė
Vidutinė
Labai patiko
Nuostabi knyga, tačiau, žinoma, tiems,... Tai net ne knyga, o gyvenimo vadovas.
Vidutinė
Mintis apie tobulos moters, sielos dra...o net neįveikiau, nedaug trūko, bet...