Visos knygos

Daugelis įmonių susiduria su klausimu: „Kas vagia mūsų klientus? Kodėl tai vyksta? Kaip tai galėčiau sustabdyti?"

„Kas pavogė mano klientą?" pateikia atsakymus.
Tai vadovas, kaip suplanuoti ir įgyvendinti klientų patikimumo skatinimo procesus, kurie paremti tais dalykais, kurių tikrai nori klientai.
Autorius remiasi IBM patirtimi ir atskleidžia kaitos procesus kliento akimis, parodo tikruosius variklius, kurie pritraukia klientus, padeda įmonėms nukreipti investicijas klientų lojalumui skatinti.
Thomsonas nuosekliai aiškina, kaip sukonstruoti visą, kliento poreikius tenkinančią, sistemą, taip pat ir kaip išvengti kliūčių.

Skaityti daugiau... Skaityti mažiau

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (1)

Vidutinis įvertinimas: Vidutinė

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.
shopping_cart Krepšelis (0)

Pagauk prasmingą mintį

Niekuomet nemanyk, kad esi dvasiškai menkesnis, ne toks sumanus kaip kiti. Nesvarbu, ką kiti sakytų apie tave, ką tėvai ir mokytojai jaunystėj tau yra įkalbėję, venk turėti sieloj klaidingą savo įsivaizdavimą. Tvirtai laikykis tik savo pavyzdinio paveikslo, ne tokio, koks esi, bet tokio, koks turėtumei būti, kokį Kūrėjas tave regėjo, kai siuntė į šį gyvenimą.

S.Mardenas "Valios jėga"

Skaitytojų vertinimai

Rytoj

Vidutinė

2014 gruodžio 1

Beprotiškai tavo

Labai patiko

Labai patiko,smagi istorija su laiminga pabaiga

2016 rugpjūčio 27

Vampyrės dienoraštis. Įniršis

Vidutinė

2011 lapkričio 22

Paslaptis (The Secret)

Labai patiko

Nuostabi knyga, tačiau, žinoma, tiems,... Tai net ne knyga, o gyvenimo vadovas.

2011 spalio 8

Tiltas per amžinybę

Vidutinė

Mintis apie tobulos moters, sielos dra...o net neįveikiau, nedaug trūko, bet...

2013 balandžio 4