Dažnai mes tik po daugelio metų sužinome, ar gyvenimas ir žvaigždės mums buvo palankios, ar ne. Gyvenimo vingiai būna tiesiog stebinami. Vėliau gali paaiškėti, kad tai, kas iš pradžių atrodė nelaimė, buvo laimė ir atvirkščiai.
Jūsų dėka mes remiame:
Jei tau sunku - nelik vienas.
Pokalbis padeda.
Knygas gera skaityti...
Visos knygos
Daugelis įmonių susiduria su klausimu: „Kas vagia mūsų klientus? Kodėl tai vyksta? Kaip tai galėčiau sustabdyti?"
„Kas pavogė mano klientą?" pateikia atsakymus.
Tai vadovas, kaip suplanuoti ir įgyvendinti klientų patikimumo skatinimo procesus, kurie paremti tais dalykais, kurių tikrai nori klientai.
Autorius remiasi IBM patirtimi ir atskleidžia kaitos procesus kliento akimis, parodo tikruosius variklius, kurie pritraukia klientus, padeda įmonėms nukreipti investicijas klientų lojalumui skatinti.
Thomsonas nuosekliai aiškina, kaip sukonstruoti visą, kliento poreikius tenkinančią, sistemą, taip pat ir kaip išvengti kliūčių.
Vidutinis įvertinimas: Vidutinė
Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.
Šiuo metu įvertinimų nėra.Skaitytojų vertinimai
Labai patiko
Labai patiko
Gyvi ir mirę. Sukes Stekhaus 7
Labai patiko
Labai patiko
Gyvenimas lekia greitai, išmintis ateina lėtai
Labai patiko