Visos knygos

Knyga pagrįsta prekybos personalo mokymo metodika, kuri padės atsakyti į klausimus: kaip įveikti potencialaus pirkėjo baimę, kaip atskleisti ir išplėtoti poreikius, kada vartoti „naudos kalbą“, kaip efektyviai pristatyti prekę, kaip atpažinti „pirkimo signalus“. Latvių autorius Mishels Zavadskis – pardavimų, pirkėjų aptarnavimo ir vadovavimo pardavimo skyriui specialistas. Jo klientai yra automobilių prekybos agentai, išperkamosios nuomos kompanijos, leidyklos ir daugybė įvairiausių prekybos ir aptarnavimo organizacijų.

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (1)

Vidutinis įvertinimas: Vidutinė

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.
shopping_cart Krepšelis (0)

Pagauk prasmingą mintį

Manau, žmonių didybė matuojama jų svajonių didybe ir gebėjimu jas įgyvendinti, bet yra ir tokių didelių svajonių, jog žmogus didis vien todėl, kad jas sumąstė ir pabandė įgyvendinti.

L.Licalzi "Ko tu iš manęs tikiesi?"

Skaitytojų vertinimai

Vienuolis, kuris pardavė Ferrarį

Vidutinė

Nieko ypatingo.

2013 liepos 9

Inesė

Patiko

2012 gegužės 29

Kelyje

Labai patiko

tikrai labai sauni knyga... Visi pasijusime kelyje....

2012 spalio 1

Debesų ganytojas

Nepatiko

Nera ten ka skaityt. Labai neidomi knyga, apie nieka.

2012 sausio 21

Aš karalienė

Labai patiko

2015 sausio 31