Visos knygos

Knyga pagrįsta prekybos personalo mokymo metodika, kuri padės atsakyti į klausimus: kaip įveikti potencialaus pirkėjo baimę, kaip atskleisti ir išplėtoti poreikius, kada vartoti „naudos kalbą“, kaip efektyviai pristatyti prekę, kaip atpažinti „pirkimo signalus“. Latvių autorius Mishels Zavadskis – pardavimų, pirkėjų aptarnavimo ir vadovavimo pardavimo skyriui specialistas. Jo klientai yra automobilių prekybos agentai, išperkamosios nuomos kompanijos, leidyklos ir daugybė įvairiausių prekybos ir aptarnavimo organizacijų.

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (1)

Vidutinis įvertinimas: Vidutinė

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.