Daugelyje pjesių yra toks personažas, kuris per visą veiksmą ištaria vos ne vienintelę frazę: "Valgyti paduota." Ar tai tavo vaidmuo?
Jūsų dėka mes remiame:
Jei tau sunku - nelik vienas.
Pokalbis padeda.
Knygas gera skaityti...
Verslas, ekonomika
Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola" Sergio Zymanas - buvęs „The Coca-Cola Company" rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company" rinkodaros perkūrimo - jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke", „New Coke", „Coca-Cola Classic", „Fruitopia" ir „Sprite" prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus - tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje.
Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas - priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia:
Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta" strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?
Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga - ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola" ir „Pepsi" karus.
Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.
Šiuo metu įvertinimų nėra.Skaitytojų vertinimai
Patiko
Labai jau ne "saldi" knyga. Nors pasak... ištempta, bet šiaip skaitosi jaukiai.
Labai patiko
Labai patiko
pagaliau įveikiau šią keturių knygų il...i jums tikrai turėtų patikti ši dalis.
Labai patiko
Įdomi knygą, man ypač patiko autores k...vųjų ir mirusiųjų pasaulai susiliečia.