Verslas, ekonomika

Šių dienų rinkodara yra mirusi. Bent jau taip skelbia „Aja-kola" Sergio Zymanas - buvęs „The Coca-Cola Company" rinkodaros vadovas ir vienas garsiausių šios srities specialistų visame pasaulyje. Įžvalgus, trykštantis novatoriškomis idėjomis, netradiciškai mąstantis Zymanas geriausiai žinomas dėl „The Coca-Cola Company" rinkodaros perkūrimo - jo iniciatyva į globalinę rinką buvo išleisti „Diet Coke", „New Coke", „Coca-Cola Classic", „Fruitopia" ir „Sprite" prekių ženklai. Jam vadovaujant kompanijos pardavimo apimtis išaugo nuo 10 iki 15 milijardų buteliukų per metus - tai buvo pats staigiausias augimo šuolis per visą bendrovės istoriją. Šioje provokuojančioje ir perversmą sukėlusioje knygoje Zymanas atskleidžia, kodėl įprastas požiūris į rinkodarą nebeveikia, ir pataria, kaip imtis naujų strategijų, kurios iš tiesų būtų veiksmingos XXI amžiuje. 

Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas - priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia: 

Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė? 
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas? 
Kodėl gerai „sukalta" strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos? 

Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga - ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola" ir „Pepsi" karus. 

Skaityti daugiau... Skaityti mažiau

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (0)

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.
shopping_cart Krepšelis (0)

Pagauk prasmingą mintį

Jeigu kas sugebėtų pažvelgti į mus iš aukštai, pamatytų, kad pasaulis yra pilnas skubančių, suprakaitavusių, labai pavargusių žmonių ir vėluojančių, pasiklydusių jų sielų, kurios nesuspėja bėgti su savo šeimininkais.

O.Tokarczuk “Pamesta siela”

Skaitytojų vertinimai

Filosofijos istorijos chrestomatija. Renesansas*

Labai patiko

Puikus rinkinys tekstų, susijusių su g...kitų to meto žymiųjų mąstytojų darbai.

2012 kovo 14

Vasara Long Ailande

Patiko

2012 kovo 13

Kai ji išėjo

Patiko

Atsiverčiau knygą ir likau sužavėta......ngus, gabius jaunus žmones, santykius.

2015 liepos 31

Mergina, kuri žaidė su ugnimi

Labai patiko

2013 kovo 7

Grėjus

Patiko

2016 lapkričio 12