Verslas, ekonomika

Pardavimo valdymas
Technologija , 2002 m.
205 psl.
Žanras: Verslas, ekonomika
Būklė: Gera

Knygoje ypatingai didelis dėmesys skiriamas pardavimo veiklos strateginiam planavimui t.y. įmonės ir pardavimo tikslų betarpiškam susiejimui, pardavimo strategijos formavimui ir atitinkamų taktinių veiksmų nustatymui. Norėdama optimaliai paskirstyti išteklius ir organizuoti pardavimo veiklą, įmonė turi nustatyti rinkos potencialą ir atlikti pardavimo apimčių prognozę. Remiantis rinkos potencialu ir pardavimo prognoze, nustatomas reikalingas pardavimo agentų skaičius, sudaromas pardavimo Knyga skiriama verslininkams, įmonių vadovams, pardavimo padalinio vadovams ir vadybininkams bei aukštųjų mokyklų studentams, studijuojantiems vadybą, pardavimo valdymą ir besiruošiantiems ateityje tapti įvairių lygių vadovais ir vadybininkais.

Skaityti daugiau... Skaityti mažiau

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (0)

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.
shopping_cart Krepšelis (0)

Pagauk prasmingą mintį

Užkopęs į kai kurias viršūnes jau niekada nenusileisi, o ištiesi sparnus ir nuskrisi.

R.Bach "Mesijo vadovas"

Skaitytojų vertinimai

Kodėl vyrai meluoja, o moterys verkia

Patiko

Kazkada seniai skaiciau, tai patiko. Ruosiuosi perskaityi dar karta

2012 vasario 5

Trys Diuma

Patiko

2012 balandžio 24

Liepsnojantis įtūžis. Bado žaidynės 3 knyga

Labai patiko

Manau, ši trilogija patiks ne tik paau...r realiame gyvenime jau susiduriame...

2015 gegužės 18

Rugiuose prie bedugnės

Patiko

2012 sausio 14

Saugok mane

Patiko

Sakyčiau gera knyga, perskaičiau greit...o pavartyti,kad prisiminčiau apie ką:)

2015 gruodžio 21