Verslas, ekonomika

Šioje knygoje skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje. Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms.

Skaityti daugiau... Skaityti mažiau

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (0)

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.
shopping_cart Krepšelis (0)

Pagauk prasmingą mintį

Galiausiai nugalėtojais tampa tie, kurie analizuoja, kas buvo negerai, ir pakeičia savo gyvenimą, kad tai daugiau nepasikartotų. Priešingu atveju gyvenimas tave mėtys ir vėtys tol, kol išmoksi tas pamokas. "Jei tau šuo įkando trečią kartą, gali būti tikras, jog kaltas ne šuo."

M.V.Hansen, R.G.Allen "Milijonierius per minutę"

Skaitytojų vertinimai

Keturi daktaro Marčo sūnūs

Labai patiko

Ši knyga ypatinga, nes ją perskaitęs p...džia padėti knygos...Tiesiog nuostabu!

2012 balandžio 3

Lakūno žmona

Patiko

2017 rugpjūčio 31

Nesutramdomasis

Labai patiko

2012 liepos 10

Anapus uždarų durų

Labai patiko

2019 kovo 22

Broliai Liūtaširdžiai

Vidutinė

2013 gruodžio 2