Psichologija, religija, filosofija

Komunikacijos vadovas
Verslo žinios , 2008 m.
257 psl.
Žanras: Psichologija, religija, filosofija
Būklė: Gera

Tobulinkite bendravimo įgūdžius ir laimėkite versle bei asmeniniame gyvenime Kalbėkite - ir jus išgirs. Bet prieš kalbėdami pirmiausiai paklausykite - tik taip rasite tiesų kelią į kliento, pavaldinio, kolegos ar artimojo širdį. Rezultatyvaus bendravimo receptą siūlo Keldo Jenseno knyga Komunikacijos vadovas. Šis leidinys ne vienam verslininkui atvers akis, kaip paprastu, bet taikliu ir nuoširdžiu žodžiu galima atidaryti duris, kurios, atrodė, buvo užrakintos devyniais užraktais. Tai jau antroji K.Jensen knyga, leidžiama „Verslo žinių". Pirmoji - „Derybų vadovas" - buvo išleista prieš pora metų ir sulaukė didelio susidomėjimo Lietuvoje. Ar žinojote, kad 70 procentų žmonių darbo netenka ne dėl gabumų stokos, bet dėl to, kad jiems trūksta komunikacinės kompetencijos? O tai, kad vos 15 procentų mūsų sėkmės priklauso nuo profesinių ar techninių žinių ir net 85 procentai nuo to, kaip gerai išmanome žmogaus elgseną? Ne? Tada atsiverskite Komunikacijos vadovą - knygą, kurią skaityti ne tik be galo naudinga kiekvienam iš mūsų, bet ir smagu. Žinios, pateikiamos šioje knygoje ir autoriaus sukauptos per daugiau nei 20 metų konsultuojant, derantis ir mokant įvairių įmonių darbuotojus, nėra teoriniai įgūdžiai, kurių galime įgyti mokyklos suole, verslo koledže, universitete ar tolimesnio mokymosi institucijoje. Dažniausiai jos įgyjamos praktikoje naudojant „bandymų ir klaidų" metodą. Šioje knygoje autorius stengiasi perteikti ir išmokyti Jus procedūrų, kurios paremtos per daugybe metų praktinės patirties ištobulintais metodais. Šias procedūras galima pritaikyti daugybėje situacijų, nors vieno sprendimo visoms problemoms spręsti nėra, kaip nėra ir būdo, kuris įveiktų visas, jūsų kelyje pasitaikysiančias kliūtis. Knygoje daugiausia dėmesio skiriama šioms sritims: Asmeninis poveikis / Asmeninė komunikacija / Susirinkimuose naudojamos technikos / Pristatymuose naudojamos technikos Nepriklausomai nuo užimamų pareigų, posto ar vykdomos užduoties kiekvienas profesionalas turi įvaldyti ir gebėti kiekvieną dieną taikyti šiuos įgūdžius. Mokydamiesi šių technikų pagerinsite ir sustiprinsite pasitikėjimo savimi ir savikliovos jausmą bei įgysite geresnių komunikacinių įgūdžių kasdieniame verslo bei asmeniniame gyvenime.

Skaityti daugiau... Skaityti mažiau

Šios knygos šiuo metu neturime. Galite užsisakyti pranešimą el.paštu jei šią knygą vėl turėsime pardavime


chat Skaitytojų vertinimai (0)

Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.

Šiuo metu įvertinimų nėra.