Štai testas, parodantis, ar tavo misija šioje žemėje baigta: jei tu gyvas - ji dar tęsiasi.
Jūsų dėka mes remiame:
Jei tau sunku - nelik vienas.
Pokalbis padeda.
Knygas gera skaityti...
Knygos-albumai, menas
Knyga-albumas „Tarpukario Lietuvos reklama“ – tai popierinė laiko mašina, kuri nuveš Jus atgal į amerikoniškumu dvelkiantį tarpukarį, kai Lietuvą pasiekė vakarietiški prekės ženklai, o kartu su jais atkeliavo ir vakarietiška reklamos kultūra.
„Tarpukario Lietuvos reklama“ – kelionė laiku, kurios metu išvysite daugybę lietuviškų ir Lietuvos rinkai adaptuotų tarpukario reklamų. Nustebsite pamatę, kad mūsų proseneliai dar tarpukario Lietuvoje galėjo nusipirkti „Ford“, „Fiat“ ar „BMW“ automobilį, užsipilti „Shell“ degalų, pralėkti „Harley Davidson“ motociklu, klausytis „Philips“ radijo, gurkšnoti „Martini“, skalbti su „Persil“, kramtyti „Wrigley’s Spearmint“ ir vartoti daugybę kitų garsių užsienio ir lietuviškų prekės ženklų gaminių.
Pamatysite, kaip save reklamavo šimtametė alaus darykla „Volfas Engelman“, šokolado fabrikas „Rūta“, legendinis „Sanitas“, tarpukario mados ženklas „Drobė“ ir daugybė kitų lietuviškų prekių gamintojų. Grafiška ir rėksminga to meto reklama viliojo ir skatino pirkti. Tai buvo lietuviškos reklamos meno ir rinkodaros pradžia. Tarpukario reklamas iliustravo patys garsiausi dailininkai, o reklaminius tekstus rašė net poetai. Iškiliems reklamos kūrėjams knygoje skiriamas atskiras dėmesys.
Jums taip pat gali patikti
Reklama teorija ir praktika
2004 m.Reklamos žmogaus išpažintis
2009 m.Kviečiame vertinti bei komentuoti savo perskaitytas knygas ir susirasti skaitymo bendraminčius.
Šiuo metu įvertinimų nėra.Skaitytojų vertinimai
Kaulų miestas. Mirtinieji įrankiai 1 knyga
Labai patiko
Patiko
Žmogaus, išgyvenusio infarktą pasakoji..... Man patiko "klausytis" šio žmogaus.
Patiko
Patinka viena dėl knygos stiliaus skaityti, bet iš skaityų ne pati įdomiausia.
Vidutinė
Gėda net paskayti, bet anksčiau niekad...i paskaityčiau, nors pati neieškočiau.